márc 21, 2011

Kategória: Bútorjegyek

Rekamié – narcissistic drama queen

„Szeretlek, ha nagy szemed árja
ömlik, melegen, mint a vér;
ha, ringató kezem dacára,
kebledből hörgésként kiszáll a
halálig rémült szenvedély.

S míg szürcsölöm – óh égi zsoltár!
mélységes, édes élvezet! –
a zokogást, amit te sírtál,
azt hiszem, a szemedből hullt ár
kivilágítja szívedet.”

(Charles Baudelaire: Szomorú madrigál)

A Rekamiék igazi művészlelkek, akik hiúságban és színpadiasságban nem ismernek határt. Hangulatok és érzelmek terén amúgy is a szélsőségek jellemzik őket, de mindenre rátesznek még egy lapáttal. Legalább. Egy Rekamié, ha baj van, eljátssza a hattyú halálát, és még nyugtatót is bevesz – no nem azért, hogy a kedélyállapota helyreálljon, hanem azért, hogy ezzel is demonstrálhassa, mit kellett átélnie. A Rekamié szeret drámázni, hiszen igazi primadonna. Akkor hagyja abba a nagyjelenetet, ha valami katartikus élmény átlendíti az ellenkező végletbe.

Az aktus jegyekre jellemző az érzelmesség, könnyen meg lehet őket sérteni. Ez utóbbi a Rekamiéra nem igaz. Egy Rekamiét lehetetlen megsérteni. Egy Rekamiét csak mélyen megbántani lehet. Aki pedig ilyet cselekszik, a Rekamié számára megszűnik létezni. Ellentétben a Zsúrkocsival, aki eliszkol a vitás helyzetben, miközben szörnyű szitkokat szórva a másik arcába dobál egy tálca süteményt, de aztán békülésre készen tér vissza, és a Franciaággyal, aki némi zokogás és lelkizés után ismét kezesbáránnyá változik, a Rekamiénál nincs visszaút. Igaz, nehezebb is ezt kivívni nála, mert a Rekamié szeret mindenkivel jóban lenni – és szereti, ha mindenki szereti.

A Rekamié megrögzött maximalista. Sőt. Neki nem elég az, ha valami nagy dolgot hoz létre. Neki az kell, hogy ki legyen mondva, senki más a nyomába sem érhet. Máskülönben a sikert nem érzi teljesnek.

Jellemzően a nehezebb utat választja, hogy megmutassa, ő mindenre képes. Persze olykor túllő a célon, ilyenkor nehéz szívvel, de kénytelen alább adni saját elvárásait (legalább a normálisan elvárható szintre), vagy legvégső esetben segítséget kérni, ez azonban egy büszke és hiú Rekamié számára igazi tragédia.

A Rekamié a kapcsolataiban a rajongást keresi. Egy Rekamié megőrül, ha partnere nem őrül meg érte, „csak” szereti és tiszteli. Ha viszont a rajongást megkapja, igazán odaadó tud lenni, semmit nem tagad meg párjától, hiszen szerepéből itt sem bújhat ki: neki mindenkinél messze tökéletesebb partnernek kell lennie. A Rekamié nő tehát kiöltözik, csipkés combfixet húz harisnyatartóval, dögösen kisminkeli magát és vadító parfümöt választ, majd igazi Femme Fatale-ként úgy vonul végig az utcán, mintha legalábbis egy menő divatház kifutóján tenné ugyanezt, a Rekamié férfi pedig igényesen extravagáns öltözékben érkezik, többnapos borostával, de az arcszesze után már az utcán döglenek a nők, ő pedig virágot vesz, apró (vagy kevésbé apró) meglepetéssel kedveskedik szíve hölgyének. No nem pusztán romantikából, mint a Franciaágy, és nem is félig magától értetődően, ahogy a Zsúrkocsi teszi, még csak nem is azért, mert épp olyan kedve volt, ahogy a Bárszék cselekszi néha: a Rekamié férfi azt a látszatot akarja kelteni, hogy őt, a szívtelen tahót valaki mégis meghódította. De mind a nő, mind a férfi elvárja, hogy megdicsérjék, a nő, hogy levetkőztessék, ha már ilyen szépen felöltözött, a férfi pedig, hogy a lábai előtt heverjenek. Nem lehet jobban beletiporni egy Rekamié érzékeny lelkébe mással, mint az ilyen odaadó készülődést nem kellő odaadással értékelni!

A Rekamié, ha párkapcsolata kudarcba fullad, hónapokig vegetál. Egy kapcsolat végét sorstragédiaként éli meg, hiszen ő, a Rekamié nem kellett valakinek. Vagy nem eléggé. Ilyenkor a Rekamié bezárkózik, ki sem mozdul a lakásából, mígnem valami katartikus véletlen át nem lendíti az ellenkező végletbe. Ilyenkor összekapja magát, és újra kimegy az utcára a vágyakozó tekintetek sokaságában fürdőzni, és hosszasan válogat a jelentkezők közül.

Karrier szempontjából a Rekamié maximalizmusa áldás és átok is. Lelkesen veti magát a legnehezebb feladatokba is, és akár egész éjszaka dolgozik a sikerért – de csak ha a végén fürdőzhet is benne. Ha a babérokat nem arathatja le, lelkesedése máris megcsappan. Egy rosszul sikerült próbálkozás után pedig megvárja, míg kétségbeesett munkatársai meggyőzik, hogy ő mindent nemhogy jól, de egészen kiválóan csinált, és a körülmények vagy rajta kívül álló okok tehetnek a kudarcról. Mert a Rekamiénak az „elfogadható” minősítés is kudarc. Cserébe viszont roppant kreatív, folyton meglepő ötletekkel áll elő, és ezzel gyakran dicséretet érdemel ki.

Még a Rekamié sem létezhet kiegészítő jegyek nélkül.

A Rekamié-Csőgörény elég furcsa szerzet. Borzasztóan ad magára, mégis néha megdöbbentő dolgok buknak ki a száján, amivel megbotránkoztatja környezetét. Ilyenkor lányos zavart színlelő pillantással körülnéz, és megkérdezi: vagy ez csúnya volt? Hát, igen. Mindenesetre ő nem zavartatja magát.

A Rekamié-Vastüdő sokak számára kibírhatatlan lehet. Igazán egocentrikus jelenség, és gyakran úgy érzi, a környezete egyedül őérte létezik. Napi rendszerességgel adja elő a hattyú halálát, repülősóért kiáltva esik össze, és addig sóhajtozik félig lecsukott műszempillái mögül, míg el nem éri a célját.

Körfűrésszel párosítva igazi bosszúálló démont kapunk, aki, ha átlépik az amúgy tág határait, iszonyatos dúlást rendez, ott lelkek szakadnak, koponyák recsegnek, sprickol a vér – és nem az övé. A vad kacaj, na az az övé.

Ha a kvintesszenciája a Szemétledobó, a Rekamié visszavesz az arcából, és sokkal megközelíthetőbb, kevésbé nárcisztikus személyiség lesz. Ez persze nem azt jelenti, hogy megtagadja Rekamié mivoltát, de kissé visszafogottabban játssza a szerepét.

A Rekamié-Rotációs kapa tipikus karrierista, logikusan építi a sikerhez vezető útját, és maximálisan kihasználja a tündöklést, amiért ennyit dolgozott. Ha ilyenkor nem vigyáz, és nem fogja a gyeplőt két kézzel, akkor  kérlelhetetlenül a színpadra tolulnak önsorsrontó hajlamai. Ilyenkor tragikus sorsukat jegyzi meg a világ.

Kenyérpirítóval kombinálva a Rekamié kifejezetten kellemes társ, akinek mindig vannak kedves meglepetései. Persze, ha valami zárlat van a kapcsolatban, akkor rázni kezd, de ő kifejezetten kapcsolatra teremtett lény.

A Rekamié-Kombájn a sikereket inkább csak learatni szereti, így vigyáznia kell, gondoskodni a folyamatos utánpótlásról, hogy tündöklése ne legyen rövid életű. Másrészről viszont, ha elég szorgalmas és időnként nem fekszik a kombájn elé hirtelen felindulásból, folyamatos sikereket arathat.

A Rekamié-Mosógép az maga a csoda! Amikor a nárcizmus a megfelelő kiegyensúlyozottsággal párosul, a siker borítékolható. Stabil sikerre hivatott, ha kerüli az üresjáratokat, és ügyel arra, hogy karban tartsa magát. Persze mindez csak akkor működik, hogy az egyensúlyteremtő készségét nem a konfliktusok kerülésére fordítja.

A Rekamié-Fejőgép érdekes fazon. Különösen válogatós, így nem visz véghez mindent, amibe kóstol, viszont amire igazán rácuppan, azt addig csinálja, amíg van benne szufla. Általában csak bizonyos napszakban aktív, és megvan a kedvenc évszaka is. Életében rengeteg az üresjárat.

Kapcsolatok szintjén azt lehet tanácsolni, a Rekamiétól óvakodjon mindenki, akinek kedves az ép elméje. Bármennyire is odaadó egy Rekamié, a jeleneteit nehéz elviselni. Két módja van annak, hogy egy Rekamiéval jó kapcsolatot alakítsunk ki: vagy legyünk nagyon stabilak, vagy ne adjunk okot a nagyjelenetekre.

A Kanapé például elég stabil jegy ehhez, de nagyon ki kell tennie magáért, hogy a Rekamiét elszórakoztassa, és ne érezze magát alárendeltnek. Nem szabad azonban túlzásba vinnie a sikereket, mert a Rekamié nem tűri, ha a babérjaira törnek.

A Főnöki bőrfotel diktatórikus hajlama kihozza a Rekamiéból a forradalmárt. Mindkettő rendkívül sikerorientált jegy, de míg a Főnöki bőrfotel a kézzel fogható eredményekre hajt, addig a Rekamiét a reflektorfény, a csillogás, a rajongás érdekli. Ha egymásért való rajongásuk erősebb mindennél, akkor a kapcsolatuk túléli az ellentéteket, de ez nem sűrűn fordul elő.

A Hokedli gyávasága nem imponáló egy büszke és hiú Rekamiénak, aki szeret egyenrangúságának biztos tudatában felnézni a partnerére.  A Hokedli ehhez kicsi. Hiába rajongja körül a Rekamiét, és hiába próbál nagyobbat hisztizni nála, hosszú távon nem működik a dolog.

A Kutyaól, ha elismeri a Rekamié tekintélyét, odaadóan védelmezi és szolgálja, bár néha a Rekamié kényes orrát zavarhatják a Kutyaól olykor túlzottan piszkos megoldásai. Az ölebekkel amúgy csak játszik a Rekamié, neki minimum elegáns, fajtiszta dobermann kell.

A Járóka korlátoltsága gyakran kiborítja primadonnánkat,hiszen a jámbor szagos csak ül és néz, ahelyett, hogy izgalmas társaságot és állandó, első számú rajongót jelentene a Rekamiénak, amit mi sem borít ki jobban, mint a szenvedély nélküli, védelmező, olykor korlátozó szeretet.

A Pelenkázóasztalok zűrös ügyei idegenek a csillogást kedvelő Rekamiénak. A grandiózus díszleteket és a csillogást a Pelenkázóasztal is szereti ugyan, de vigyáznia kell, hogy az ízetlen tréfáival meg ne bántsa a Rekamiét, aki parfümös zsebkendőt emel az orra elé, mikor a Pelenkázóasztal épp tisztába tesz: neki túl földi, túl illúzióromboló az, amit egy ilyen kapcsolatban várhat a másiktól.

A Szagelszívóval sem felhőtlen a kapcsolata, mivel két mártír nem fér meg egy csárdában, még akkor sem, ha a Rekamié csak szerepet játszik. Ha a Szagi túl sokat fújtat, a Rekamié olyat mond neki, hogy két hétre szervizbe kerül.

A Tolóajtós szekrény csak akkor izgalmas neki, ha kimeríthetetlen kincsesbányának bizonyul, ugyanis a Tolóajtós Makacssága és időnkénti érzéketlensége alapjáraton inkább visszatetsző a Rekamiénak.

A Fogas, mivel bírja a strapát, felül tud emelkedni a Rekamié színjátékain. Viszont néha annyira túlemelkedik, hogy megfeledkezik a másik érzelmi igényeiről. Ilyenkor egy jól irányzott ajakcsücsörítéssel le kell rángatni a földre.

Egy Éjjeliszekrény praktikus tanácsai pedig igazán jól jönnek krízishelyzetekben, csak azt kell megvárni, hogy a Rekamié kicsit kihisztizhesse magát, semmiképp ne adjunk neki világmegváltó tanácsokat azonnal: megsértjük a hiúságát és elrontjuk a játékát is.

A Bárszék kellemes társaságot nyújt a válogatós primadonnának, akit a sármos Élveteg szövege azonnal levesz a lábáról. Persze ez sem tart örökké, ha a Bárszék a pult mellett maradva rendeli az újabb és újabb köröket ahelyett, hogy a Rekamiét karon fogva közösen vetnék bele magukat az éjszakába, aminek akármi lehet a vége.

Egy Dohányzóasztallal a kapcsolata egészen harmonikus lehet, hiszen ez sem tartozik a könnyen megingatható bútorjegyek közé: a Rekamié hisztijét látva nyugodtan füstölög még egy kicsit, de fel sem veszi a dolgot.

Egy Szobainassal viszont igazi se veled, se nélküled kapcsolat alakulhat ki. Egymás kölcsönös halálba szekálása, nagy drámák, nagy veszekedések és nagy kibékülő khm… párnacsaták várhatók. Esetleg előkerülnek zoknibábok is.

Két Rekamiét nem tanácsos összeereszteni, mert két nárcisz egymás mellett ki fog készülni. Vagy ami rosszabb, egymásnak esnek, és a vörös szőnyegen designer estélyiben iszapbirkózni, valljuk be, meglehetősen méltatlan dolog.

Egy Zsúrkocsi odaadása viszont tökéletes egy Rekamié számára, ráadásul a Zsúrkocsik színes, szórakoztató egyéniségek és mellettük még egy Rekamié sem tud unatkozni.

A Franciaágy sem rossz választás, ha nem teszi különösen érzékennyé a kiegészítő jegye (pl. Vastüdő, Körfűrész). A Rekamié ugyanis nem tud mit kezdeni a másik érzelmi kirohanásaival, hiszen megszokta, hogy mindenki őt nézi a színpadon.

Rekamiénak lenni tehát jó. És lehet értünk nem rajongani? (:

A Rekamiék igazi művészlelkek, akik hiúságban és színpadiasságban nem ismernek határt. Hangulatok és érzelmek terén amúgy is a szélsőségek jellemzik őket, de mindenre rátesznek mégegy lapáttal. Legalább. Egy Rekamié, ha baj van, eljátssza a hattyú halálát, és még nyugtatót is bevesz – no nem azért, hogy a kedélyállapota helyreálljon, hanem azért, hogy ezzel is demonstrálhassa, mit kellett átélnie. A Rekamié szeret drámázni, hiszen igazi primadonna. Akkor hagyja abba a nagyjelenetet, ha valami katartikus élmény átlendíti az ellenkező végletbe.

Az aktus jegyekre jellemző az érzelmesség, könnyen meg lehet őket sérteni. Ez utóbbi a Rekamiéra nem igaz. Egy Rekamiét lehetetlen megsérteni. Egy Rekamiét csak mélyen megbántani lehet. Aki pedig ilyet cselekszik, a Rekamié számára megszűnik létezni. Ellentétben a Zsúrkocsival, aki eliszkol a vitás helyzetben, miközben szörnyű szitkokat szórva a másik arcába dobál egy tálca süteményt, de aztán békülésre készen tér vissza, és a Franciaággyal, aki némi zokogás és lelkizés után ismét kezesbáránnyá változik, a Rekamiénál nincs visszaút. Igaz, nehezebb is ezt kivívni nála, mert a Rekamié szeret mindenkivel jóban lenni – és szereti, ha mindenki szereti.

A Rekamié megrögzött maximalista. Sőt. A Rekamiénak nem elég az, ha valami nagy dolgot hoz létre. Neki az kell, hogy ki legyen mondva, senki más a nyomába sem érhet. Máskülönben a sikert nem érzi teljesnek.

A Rekamié jellemzően a nehezebb utat választja, hogy megmutassa, ő mindenre képes. Persze olykor túllő a célon, ilyenkor nehéz szívvel, de kénytelen alább adni saját elvárásait (legalább a normálisan elvárható szintre), vagy legvégső esetben segítséget kérni, ez azonban egy büszke és hiú Rekamié számára igazi tragédia.

A Rekamié a kapcsolataiban a rajongást keresi. Egy Rekamié megőrül, ha partnere nem őrül meg érte, „csak” szereti és tiszteli. Ha viszont a rajongást megkapja, igazán odaadó tud lenni, semmit nem tagad meg párjától, hiszen szerepéből itt sem bújhat ki: neki mindenkinél messze tökéletesebb partnernek kell lennie. A Rekamié nő tehát kiöltözik, csipkés combfixet húz harisnyatartóval, dögösen kisminkeli magát és vadító parfümöt választ, majd igazi Femme Fatale-ként úgy vonul végig az utcán, mintha legábbis egy menő divatház kifutóján tenné ugyanezt, a Rekamié férfi pedig igényesen extravagáns öltözékben érkezik, többnapos borostával, de az arcszesze után már az utcán döglenek a nők, ő pedig virágot vesz, apró (vagy kevésbé apró) meglepetéssel kedveskedik szíve hölgyének. No nem pusztán romantikából, mint a Franciaágy, és nem is félig magától értetődően, ahogy a Zsúrkocsi teszi, még csak nem is azért, mert épp olyan kedve volt, ahogy a Bárszék cselekszi néha: a Rekamié férfi azt a látszatot akarja kelteni, hogy őt, a szívtelen tahót valaki mégis meghódította. De mind a nő, mind a férfi elvárja, hogy megdicsérjék, a nő, hogy levetkőztessék, ha már ilyen szépen felöltözött, a férfi pedig, hogy a lábai előtt heverjenek. Nem lehet jobban beletiporni egy Rekamié érzékeny lelkébe mással, mint az ilyen odaadó készülődést nem kellő odaadással értékelni!

A Rekamié, ha párkapcsolata kudarcba fullad, hónapokig vegetál. Egy kapcsolat végét sorstragédiaként éli meg, hiszen ő, a Rekamié nem kellett valakinek. Vagy nem eléggé. Ilyenkor a Rekamié bezárkózik, ki sem mozdul a lakásából, mígnem valami katartikus véletlen át nem lendíti az ellenkező végletbe. Ilyenkor összekapja magát, és újra kimegy az utcára a vágyakozó tekintetek sokaságában fürdőzni, és hosszasan válogat a jelentkezők közül.

Karrier szempontjából a Rekamié maximalizmusa áldás és átok is. Lelkesen veti magát a legnehezebb feladatokba is, és akár egész éjszaka dolgozik a sikerért – de csak ha a végén fürdőzhet is benne. Ha a babérokat nem arathatja le, lelkesedése máris megcsappan. Egy rosszul sikerült próbálkozás után pedig megvárja, míg kétségbeesett munkatársai meggyőzik, hogy ő mindent nemhogy jól, de egészen kiválóan csinált, és a körülmények vagy rajta kívül álló okok tehetnek a kudarcról. Mert a Rekamiénak az „elfogadható” minősítés is kudarc. Cserébe viszont roppant kreatív, folyton meglepő ötletekkel áll elő, és ezzel gyakran dicséretet érdemel ki.

Még a Rekamié sem létezhet kiegészítő jegyek nélkül.

A Rekamié-Csőgörény elég furcsa szerzet. Borzasztóan ad magára, mégis néha megdöbbentő dolgok buknak ki a száján, amivel megbotránkoztatja környezetét.

A Rekamié-Vastüdő sokak számára kibírhatatlan lehet. Igazán egocentrikus jelenség, és gyakran úgy érzi, a környezete egyedül őérte létezik.

Körfűrésszel párosítva igazi bosszúálló démont kapunk, aki, ha átlépik az amúgy tág határait, iszonyatos dúlást rendez, ott lelkek szakadnak, koponyák recsegnek, sprickol a vér – és nem az övé.

Ha a kvintesszenciája a Szemétledobó, a Rekamié visszavesz az arcából, és sokkal megközelíthetőbb, kevésbé nárcisztikus személyiség lesz. Ez persze nem azt jelenti, hogy megtagadja Rekamié mivoltát, de kissé visszafogottabban játssza a szerepét.

A Rekamié-Rotációs Kapa tipikus karrierista, logikusan építi a sikerhez vezető útját, és maximálisan kihasználja a tündöklést, amiért ennyit dolgozott.

Kenyérpirítóval kombinálva a Rekamié kifejezetten kellemes társ, akinek mindig vannak kellemes meglepetései. Persze, ha valami zárlat van a kapcsolatban, akkor rázni kezd, de ő kifejezetten kapcsolatra teremtett lény.

A Rekamié-Kombájn a sikereket inkább csak learatni szereti, így vigyáznia kell, hogy tündöklése ne legyen rövid életű. Másrészről viszont, ha elég szorgalmas és időnként nem fekszik a kombájn elé hirtelen felindulásból, folyamatos sikereket arathat.

A Rekamié-Mosógép az maga a csoda! Amikor a nárcizmus a megfelelő kiegyensúlyozottsággal párosul, a siker borítékolható. Stabil sikerre hivatott, ha kerüli az üresjáratokat, és ügyel arra, hogy karban tartsa magát. Persze mindez csak akkor működik, hogy az egyensúlyteremtő készségét nem a konfliktusok kerülésére fordítja.

A Rekamié-Fejőgép érdekes fazon. Különösen válogatós, így nem visz véghez mindent, amibe kóstol, viszont amire igazán rácuppan, azt addig csinálja, amíg van benne szufla.

Kapcsolatok szintjén azt lehet tanácsolni, a Rekamiétól óvakodjon mindenki, akinek kedves az ép elméje. Bármennyire is odaadó egy Rekamié, a jeleneteit nehéz elviselni. Két módja van annak, hogy egy Rekamiéval jó kapcsolatot alakítsunk ki: vagy legyünk nagyon stabilak, vagy ne adjunk okot a nagyjelenetekre.

A Kanapé például elég stabil jegy ehhez, de nagyon ki kell tennie magáért, hogy a rekamiét elszórakoztassa, és ne érezze magát alárendeltnek.

A Főnöki Bőrfotel semmiképp nem jó partner, hiszen diktatórikus hajlama kihozza a Rekamiéból a forradalmárt.

A Hokedli gyávasága nem imponáló egy büszke és hiú Rekamiénak, aki szeret, egyenrangúságának biztos tudatában felnézni a partnerére.

A Kutyaól, ha elismeri a Rekamié tekintélyét, odaadóan védelmezi és szolgálja, bár néha a Rekamié kényes orrát zavarhatják a Kutyaól olykor túlzottan piszkos megoldásai. Fontos, hogy a Rekamié minden körülmények között megtartsa tekintélyét a Kutyaól előtt.

A Járóka korlátoltsága gyakran kiborítja primadonnánkat, a Pelenkázóasztalok zűrös ügyei pedig idegenek a csillogást kedvelő Rekamiénak.

A Szagelszívóval sem felhőtlen a kapcsolata, mivel két mártír nem fér meg egy csárdában, még akkor sem, ha a Rekamié csak szerepet játszik.

A Tolóajtós Szekrény csak akkor izgalmas neki, ha kimeríthetetlen kincsesbányának bizonyul, ugyanis a Tolóajtós Makacssága és időnkénti érzéketlensége alapjáraton inkább visszatetsző a Rekamiénak.

A Fogas, mivel bírja a strapát, felül tud emelkedni a Rekamié színjátékain. Viszont néha annyira túlemelkedik, hogy megfeledkezik a másik érzelmi igényeiről. Ilyenkor egy jól irányzott ajakcsücsörítéssel le kell rángatni a földre.

Egy Éjjeliszekrény praktikus tanácsai pedig igazán jól jönnek krízishelyzetekben, csak azt kell megvárni, hogy a Rekamié kicsit kihisztizhesse magát, semmiképp ne adjunk neki világmegváltó tanácsokat azonnal: megsértjük a hiúságát és elrontjuk a játékát is.

A Bárszék kellemes társaságot nyújt a válogatós primadonnának, akit a Bárszék szövege azonnal levesz a lábáról.

Egy Dohányzóasztallal a kapcsolata egészen harmonikus lehet, hiszen ez sem tartozik a könnyen megingatható bútorjegyek közé: a Rekamié hisztijét látva nyugodtan füstölög még egy kicsit, de fel sem veszi a dolgot.

Egy Szobainassal viszont igazi se veled, se nélküled kapcsolat alakulhat ki. Egymás kölcsönös halálba szekálása, nagy drámák, nagy veszekedések és nagy kibékülő khm… párnacsaták várhatók. Esetleg előkerülnek zoknibábok is.

Két Rekamiét nem tanácsos összeereszteni, mert két nárcisz egymás mellett ki fog készülni.

Egy Zsúrkocsi odaadása viszont tökéletes egy Rekamié számára, ráadásul a Zsúrkocsik színes, szórakoztató egyéniségek és mellettük még egy Rekamié sem tud unatkozni.

A Franciaágy sem rossz választás, ha nem teszi különösen érzékennyé a kiegészítő jegye (pl. Vastüdő, Körfűrész). A Rekamié ugyanis nem tud mit kezdeni a másik érzelmi kirohanásaival, hiszen megszokta, hogy mindenki őt nézi a színpadon.

Rekamiénak lenni tehát jó. És lehet értünk nem rajongani? (:

Válasz írása